۱۲ قانون طلایی فروش بیمه، از زبان دکتر مهدی فخارزاده

 ۱۲ قانون طلایی فروش بیمه، از زبان دکتر مهدی فخارزاده فروشنده‌ی شماره یک بیمه عمر در جهان:

 

قبل از مطالعه این ۱۲ قانون طلایی، باید این نکته را ذکر کنیم که اصولاً دکتر فخارزاده، اصول و قوانین موفقیت فردی خود را چه در صحبتها، مصاحبه‌ها، همایش‌ها و چه در کتابهای گوناگونی که تابه‌حال نوشته است، بازبانی بسیار ساده و به دور از هرگونه پیچیدگی، بیان می‌دارد. این‌ها همان قوانینی هستند که موجب تبدیل وی به فروشنده‌ی شماره یک جهان در زمینه بیمه‌های عمر گردیده‌اند. پس به‌دلیل سادگی ظاهری آنها، به‌راحتی از کنار این قوانین عبور نکنید و سعی کنید تک‌تک آنها را در جریان فروش‌های بعدی خود به‌کار بندید:

قانون شماره ۱: برنامه و پلانی را طراحی و پیاده‌سازی نمایید که به‌واسطه‌ی آن، در محدوده‌ی جغرافیایی بازاریابی‌تان، معروف و سرشناس شوید.

قانون شماره ۲: خیلی تدریجی و به‌طور نامحسوس، درباره شرایط مالی، نیازها و مشکلات مشتریان احتمالی‌تان، تحقیق کنید.

قانون شماره ۳: مطمئن شوید که خواسته‌ها و اهداف مشتریان احتمالی خود را به‌درستی شناسایی نموده‌اید.

قانون شماره ۴: افکار مشتریان احتمالی خود را ازطریق انتشار خبرنامه‌ها و اعلامیه‌های چاپی یا اینترنتی، تحت تأثیر قرار دهید.

قانون شماره ۵: به مشتریان احتمالی خود کمک کنید تا اهمیت و پیچیدگی زمان را در راه رسیدن به موفقیت‌های‌شان درک کنند.

قاونو شماه ۶: به‌عنوان یک تسهیل‌کننده، به مشتریان احتمالی خود کمک کنید تا دلایل و منافع عمل‌گرایی و دست‌به‌کار شدن را بهتر درک کنند.

قانون شماره ۷: بیش از آنچه برای فروش‌کردن، حرف می‌زنید، وقت خود را صرف گوش‌دادن با دقت به صحبتها و پاسخهای مشتری، کنید.

قانون شماره ۸: به‌طور مستمر و مؤدبانه، سؤالاتی صحیح و هدف‌دار را در راستای حفظ تمرکز مشتری احتمالی بر روند فروش، از وی بپرسید و بادقت به پاسخ‌های او گوش کنید.

قانون شماره ۹: خود را یک مشاور و راهنمای امور بیمه و سرمایه‌گذاری بدانید؛ و نه فقط یک فروشنده‌ی بیمه. همچنین خود را به‌همین طریق به مشتری معرفی کنید. (من یک مشاور امور بیمه و سرمایه‌گذاری هستم و نه یک فروشنده بیمه که فقط به حفظ منافع خود فکر می‌کند)

قانون شماره ۱۰: اگر در جلسه‌ی فروش شما، بیش از یک تصمیم‌گیرنده وجود دارد، با هر کدام از آنها، یک رابطه اصالتاً شخصی و انفرادی ایجاد کنید.

قانون شماره ۱۱: بیمه‌نامه‌ی خود را به‌گونه‌ای انتخاب و ارائه نمایید که بیشترین تأثیر را بر روی حل مشکلات خریدار داشته باشد.

قانون شماره ۱۲: روابط خود را به‌گونه‌ای با مشتریان‌تان برقرار کنید که آنها را تشویق و ترغیب کنید که به برنامه‌ها و آینده‌ی مالی خود، اهمیت بیشتری بدهند.

One Comment on “۱۲ قانون طلایی فروش بیمه، از زبان دکتر مهدی فخارزاده”

Trackbacks

  1. بازاریابی بیمه مسئولیت – مجله کلیک

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

تمام حقوق این سایت برای © 2018 بیمه دانا. محفوظ است.
طراحی و پشتیبانی توسط هینگ . آی آر